Reklamace
Vady způsobené běžným opotřebím nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.
Jak postupovat při reklamaci:
1. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese info@kralovstvikresel.cz a zde uveďte následující informace:
- číslo objednávky nebo faktury
- jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela
- adresu
- telefonní číslo
- popis závady - důvod reklamace
- fotografie
2. Zboží nikde neposílejte, svoz bude zajištěn z naší strany.
3. Po obdržení a přečtení e-mailů se s Vámi spojíme a najdeme řešení.
4. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
Vyřízení reklamace:
Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době, nejdéle však v zákonné 30ti denní lhůtě. V případě, že je vada natolik komplikovaná a bude se muset vyrobit produkt nový, může se lhůta prodloužit, o této změně bychom Vás informovali.
Žádná položka