Reklamace

Vady způsobené běžným opotřebím nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Jak postupovat při reklamaci:

1. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese info@kralovstvikresel.cz a zde uveďte následující informace:

  • číslo objednávky nebo faktury
  • jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela
  • adresu
  • telefonní číslo
  • popis závady - důvod reklamace
  • fotografie

2. Zboží nikde neposílejte, svoz bude zajištěn z naší strany.

3. Po obdržení a přečtení e-mailů se s Vámi spojíme a najdeme řešení.

4. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

Vyřízení reklamace:

Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době, nejdéle však v zákonné 30ti denní lhůtě. V případě, že je vada natolik komplikovaná a bude se muset vyrobit produkt nový, může se lhůta prodloužit, o této změně bychom Vás informovali.

Žádná položka